12 asker hastanelik oldu

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Bilecik’te akşam yemeği sonrası rahatsızlanan 12 asker Bilecik Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Bilecik 2’nci Jandarma Eğitim Tugay Komutanlığına bağlı, 9’uncu Jandarma Eğitim Alay Komutanlığında görevli askerlerden 12 kişinin akşam yemeği sonrası rahatsızlandığı haberi alındı. Kusma ve ishal şikayeti ile Bilecik Devlet Hastanesine kaldırılan askerler, tedavi altına alındı.

Askerlerin toplu şekilde ishal ve kusma rahatsızlığının nedeni yapılan tahlil ve tetkikler sonrası belirlenecek.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir