Buket Aydın’la ilgili yeni iddia: Pazartesi günü görevinin başında olacak

neohaber
1 Dk Okuma Süresi

Akşam haber bülteninde ekrana gelmeyen sunucunun güvenlik görevlileri eşliğinde kanaldan ayrıldığı iddia edilmişti. 


Bugün ise medya kulislerinde Aydın’ın Pazartesi günü görevinin başında olacağı konuşuluyor. 


Hafta başında medya sitelerinde “Demirören Grubu, Buket Aydın’ın işine son verdi” haberleri yayınlandı. ‘İddia’ olarak yayılan bu haberlerin ardından Kanal D önce yalanlama geçti sonra açıklamasını yayından kaldırdı. 


Dün ise Buket Aydın’ın kesin olarak kanal D’den ayrıldığı bilgisi yayıldı. 


Hatta Buket Aydın’ın kendisini odaya kapattığı, güvenlik zoruyla kanaldan çıkarıldığı ve yerine daha önce de Kanal D ile çalışan Ahmet Hakan’ın geçtiği ileri sürüldü.


Buket Aydın ise konu hakkında açıklama yapmayarak, sessizliğini korudu. 


BUKET AYDIN GÖREVİNE DEVAM EDECEK


Olayla ilgili edinilen son bilgi ise Buket Aydın’ın  izin yapmış olduğu yönünde. Aydın’ın pazartesi günü görevine devam edeceği söyleniyor.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir