Fenerbahçe’den bir transfer daha

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Fenerbahçe Kulübü, Ankaragücü’den Altay Bayındır’ı kadrosuna kattı. 
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan yazılı açıklamada, “Kulübümüz, Ankaragücü forması giyen Altay Bayındır ve kulübü ile yapılan görüşmeler sonunda anlaşma sağlamıştır. Formamızı, gelecek 4 yıl boyunca başarıyla taşıyacağına inandığımız 21 yaşındaki genç kalecimize ailemize hoş geldin diyor; Fenerbahçe’miz ile nice zaferler diliyoruz” denildi. 

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir