2 oturum toplanan İBB Meclisi tatile girdi

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclisii Ekrem İmamoğlu başkanlığında 2. kez toplandı.

İBB Meclisi tatile girdi.

Toplantı İBB TV’den canlı yayınlandı. Toplantı saat 15.45 civarında biterken kapanış konuşmasında İmamoğlu, bir sonraki oturumun 9 Eylül’de yapılacağını belirtti. İmamoğlu, bu açıklamayla birlikte herkese güzel bir tatil diledi.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir