Beşiktaş’ta 3 yıldızla yollar ayrılıyor

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Geçtiğimiz hafta deplasmanda Sivasspor ile karşı karşıya gelen ve oynadığı futbol ile taraftarlarını hayal kırıklığına uğratan Beşiktaş’ta teknik direktör Abdullah Avcı yönetime, Ricardo Quaresma, Gary Medel ve Jeremain Lens’i kadrosunda düşünmediğini bildirdi.

SERDAL ADALI HAREKETE GEÇTİ

Siyah-beyazlı kulübün ikinci başkanı Serdal Adalı, Avcı’nın bu isimleri kadroda düşünmediğini belirtmesi üzerine ise futbolcularla görüşme gerçekleştirdi. Adalı’nın yıldız isimlere, “Kendinize kulüp bulursanız, gerekli kolaylığı sağlarız” dediği öğrenildi.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir