Mehmet Topal Başakşehir’le ilk antremanına çıktı

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Fenerbahçe ile oynanan maçı 2-1’lik mağlubiyetle tamamlayan Medipol Başakşehir, 1 gün süren izin bitiminde ligin üçüncü haftasında karşılaşacağı Gençlerbirliği ile yapılacak maçın hazırlıklarına başladı.

ÇALIŞMAYA MEHMET TOPAL DA KATILDI

Antremana 1+1 yıllığına sözleşme imzalayan Mehmet Topal da katıldı. Turuncu-lacivertli ekip, 1 Eylül Pazar günü deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaşacak. Maç için hazırlıklar çift idman şeklinde yapılacak.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir