Abdurrahim Albayrak’tan Falcao paylaşımı

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Radamel Falcao’nun Galatasaray’a gelmesinde büyük emek harcayan sarı-kırmızılı kulübün İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Kolombiyalı yıldız ile birlikte İstanbul’a gelmek için yola çıktı.

TARAFTARLARI HEYECANLANDIRAN KARE

Falcao’nun gelmesine saatler kala genel havacılık terminaline akın eden sarı-kırmızılı taraftarların heyecanı, Abdurrahim Albayrak’ın kişisel sosyal medya hesabı üzerinden 33 yaşındaki yıldızla fotoğraf paylaşması üzerine arttı. Albayrak, paylaştığı Falcao ve ailesiyle birlikte paylaştığı kareye “Geliyoruz” notunu düştü.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir