Beşiktaş’tan ayrılan oyunculara vefa

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Transfer döneminde Beşiktaş’tan ayrılan Tolga Zengin, Mustafa Pektemek, Shinji Kagawa, Adriano, Medel ve Quaresma gibi siyah-beyazlı kulübe hizmet etmiş oyuncular için resmi Twitter hesabı üzerinden bir veda videosu yayınlandı.

EMEKLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİLDİ

Beşiktaş Kulübü bu video ile eski oyuncularına emekleri için teşekkür ederken, futbol kariyerlerinde de başarı dileklerini sundu.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir