Flaş paylaşım! Falcao, Galatasaray formasıyla

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, Radamel Falcao ile birlikte olduğu bir fotoğrafı Twitter hesabından paylaşarak “Geliyoruz” ifadelerine yer verdi.

Galatasaray taraftarı, uzun süredir bekledikleri Falcao’ya bugün akşam saatlerinde kavuşacak. Fransa’dan Türkiye’ye doğru yola çıkmış olan Kolombiyalı golcü ve ailesine sarı-kırmızılı formayı tutturarak fotoğraf çektiren Abdurrahim Albayrak bu kareyi Twitter’da paylaştı. Sarı-kırmızılı taraftarların heyecanına heyecan kattı.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir