İBB’de bir istifa daha geldi

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

4 yıldır İstanbul Metro A.Ş. Genel Müdürlüğü görevini yürüten Kasım Kutlu, görevinden istifa ettiğini duyurdu.

Ekrem İmamoğlu’nun Belediye Başkanı olması sonrası kararını açıklayan Kutlu, “Sayın Cumhurbaşkanımız R. Tayyip Erdoğan’a ve diğer belediye başkanlarına saygılarımı sunuyorum. Demokrasinin gelişimine olgunluğuna katkıda bulunmak için Başkanlık Sisteminin ruhuna uygun bir profesyonellikle görevimden ayrılıyorum” dedi.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir