Pencereden bakarken hayatını kaybetti

neohaber
0 Dk Okuma Süresi

Hatay’ın Samandağ ilçesinde iki katlı evinin penceresinden dengesini kaybederek bahçeye düşen yaşlı adam hayatını kaybetti.

Dengesini kaybederek aşağı düştü

Cumhuriyet Mahallesi’nde iki katlı binanın birinci katında bulunan evinin penceresinden bakan 66 yaşındaki Yahya Oruç, bir an dengesini kaybederek bahçeye düştü.

Hastanede hayatını kaybetti

Yakınlarının haber vermesiyle olay yerine gelen sağlık ekiplerince hastaneye kaldırılan Yahya Oruç tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Paylaş
Yorum yapılmamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir